PUBLIC RELATIONS BESTAAT NOG STEEDS, MAAR DAN EVEN IETS ANDERS..

Je bekijkt nu PUBLIC RELATIONS BESTAAT NOG STEEDS, MAAR DAN EVEN IETS ANDERS..

Waar vroeger ondernemers hun marketingbudget stopten in traditionele advertenties, zie je dat klanten steeds vaker kiezen voor een combinatie van marketing en PR. Met CONCEPTUELE PR behaal je hopelijk ook een publicatie in het magazine dat belangrijk is voor jouw merk, maar het verschil is dat deze publicatie redactioneel is.

Door deze redactionele aandacht, Free Publicity dus, heeft het item ook nog eens een hogere attentiewaarde. Wanneer een redacteur zich positief over een product of dienst uitlaat op een redactionele pagina, dan schept dat meer vertrouwen bij de consument dan de ernaast geplaatste advertentie.

Komt de consument je naam vervolgens ook nog online tegen, op websites, blogs, fora, social media en/of bij influencers dan is de kans heel groot dat je naam blijft hangen en je merk een positieve lading krijgt (branding).

Zo behaalden wij afgelopen maand twee prachtige publicaties in magazine Classy en Santé voor onze klant MEMBRASIN. Stiekem toch echt wel trots op ons PR team met deze mooie waardevolle publicaties.

Wil je nog meer leuke blogs lezen van BOON the agency, klik dan hier!

Geef een antwoord