Klanten

Als Creative Branding agency werken wij samen met diverse soorten opdrachtgevers. Specifieke branding opdrachten die wij met veel liefde en overgave begeleiden zijn de onderstaande merken, bedrijven en mensen. 

Laat je inspireren door onze klantcases…..

Rebranding
Luzano
 
  • Stragegische Sessie
  • Brandbook (incl. merkbelofte)
  • Website design advies
  • Logo + Beeldmerk
  • Power Point Presentatie
  • Luxe tas ontwerp 
  • Website Interaction Design Advies
  • Beeldplan
  • Portret en Sfeerfotografie 

Rebranding Luzano

Onze opdracht? Rebranding van het merk Luzano.

Op basis van een strategie sessie hebben wij een BRANDBOOK ontwikkeld waarin we de complete strategie hebben bedacht hoe Luzano écht impact kan maken onder de doelgroep.

Denk hierbij aan:
– merkwaarde
– merkbelofte
– wie is de ideale klant?
– social media strategie
– activatie strategie

We hebben Luzano een gezicht gegeven en een brandstory. 

Ebook
Membrasin
Membrasin Ebook
 
  • Ebook Membrasin 

Een Ebook als marketingtool

Onze opdracht? Een Ebook ontwikkelen voor klanten als onderdeel van een marketing en/of social media campagne is soms de manier om kennis te delen op een laagdrempelige manier. Voor het merk Membrasin ontwikkelden wij een prachtig Ebook met als doel de buyer doelgroep te bereiken. 

Met het Ebook adverteren wij regematig op social media waardoor Membrasin meer nieuwsbrief aanmeldingen ontvangt en we ook meerwaarde qua informatie over kunnen brengen aan de consument over bijvoorbeeld de ‘overgang’. 

oogspray membrasin
Brochure
YOWNE
YOWNE BROCHURE
 
  • Brochure YOWNE

Onze opdracht? Een nieuwe brochure ontwikkelen voor YOWNE zodat klanten weten waar zij voor staan en welke producten ze verkopen. 

THE BEST SOLUTION FOR ENERGY.

 
 
Yowne brochure
Content platform Your Happy Healthy Life
 
  • Strategisch advies
  • Brandbook 

Na onze befaamde strategische meeting hebben wij een inspirerend BRANDBOOK ontwikkeld die het verhaal vertelt van Your Happy Healthy Life. Hiermee gaat het merk écht leven en heb je een sturend document in handen die je zowel intern als extern kunt inzetten!

Interieur ontwerper Luzano

Luzano Ede
 
  • Strategisch advies
  • Brandbook 

Na onze befaamde strategische meeting hebben wij een inspirerend BRANDBOOK ontwikkeld die het verhaal vertelt van Luzano. Een brandbook die het merk nog meer betekenis geeft. 

Het beschrijft het merk Luzano in woord en beeld. Zodat het voor iedereen die voor Luzano werkt of in de toekomst gaat werken, duidelijk is waar ze voor gaan en staan.

Dit brandbook verwoordt en verbeeldt de kern van het merk. Wat ze als merk willen bijdragen, waar ze in geloven en welke kernwaarden belangrijk zijn.

Tevens wordt hierin de  doelgroep, de belangrijkste visuele uitingen en de toepassing daarvan besproken. 

Een inspirerend en sturend document waarmee je de Social Media campagnes en marketing activiteiten zo effectief mogelijk kunt inzetten. 

verlichting Luzano Ede

Overgangsmerk Promensil

boon the agency Promensil
 
  • Contentshoot t.b.v. website & social media
  • Beeldplan, Styling & fotografie 
  • Social Media Content 2022

PROMENSIL MENOPAUSE SUPPLEMENTEN

Al sinds 2020 werken we voor dit mooie merk overgangsmerk Promensil, speciaal ontwikkeld om het leven van een vrouw in de menopause iets aangenamer te maken.

Wij ontwikkelen prachtige content en effectieve campagnes waarmee een merk als Promensil écht verbindt met hun doelgroep! 

Boon the agency beeldplan Promensil

Branche
Organisatie
NUVO

  • Concept 
  • Beeldplan, Styling & Fotografie
  • Model scouting 
  • Online campagne copy & vormgeving
  • Vormgeving landingspagina 

Klik hier om een kijkje te nemen.

OPEN JE OGEN BIJ DE GEDIPLOMEERDE OPTICIEN

BOON the agency is gevraagd door NUVO, de Nederlandse Unie van optiekbedrijven, om het NUVO keurmerk bekendheid en lading te geven bij de consument. Een campagne die in januari 2022 van start is gegaan.

Speciaal voor deze campagne hebben wij hét concept bedacht en ontwikkeld: zoals de fotografie, copy en artwork, kortom het complete campagne materiaal die de aangesloten NUVO opticiens in Nederland kunnen gebruiken om met deze campagne impact te maken bij de consument. 

 

NUVO

Theemerk Essência
Natureza

Essencia da Natureza
  • Website design 
  • Website ontwikkeling 
  • Contentshoot t.b.v. website & social media
  • Beeldplan, Styling & fotografie 
  • Social Media Content plan
  • Merkbelofte

Klik hier om een kijkje te nemen op de website die wij voor Essencia da Natureza hebben ontwikkeld.

Een nieuw theemerk Essência da Natureza in de markt zetten dat is het uitgangspunt van deze klant.

BOON the agency is gevraagd om niet alleen de fotografiestijl te bedenken voor dit mooie Nederlandse theemerk, tevens zullen wij de nieuwe website/shop eind oktober lanceren. 

essencia da natureza thee

WEBSITE
MVD

 
  • Webdesign
  • Webontwikkeling
  • Fotografie, Visagie & Styling 

Het uitgangspunt voor de klant: het merk MVD in een onderscheidend jasje steken, daarnaast fotografie toevoegen die het merk Marjanne van Donselaar persoonlijkheid en impact zal geven onder de doelgroep.

We zijn niet alleen aan de slag gegaan met het website design en het bouwen van de website, maar we hebben ook Marjanne gefotografeerd en prachtig gestyled in haar, make-up en kleding.

Alles met het doel om meer zichtbaarheid en impact te creëren als interieur architect.

A special thanks to fotograaf Yara Brouwer & Mettina Jager voor de visagie & De Werkloft in Barneveld voor de mooie foto locatie!

Marjanne van Donselaar

BIBS
Denmark

 
  • Social Media Content
  • Social Advertising
  • Vertaling Deense merkpositionering naar Nederland
  • Influencer marketing
  • Social Media Campagnes 
  • Public Relations

BIBS Denmark is het A-merk in de baby-branche als het gaat om diverse baby producten zoals Spenen, Bijtringen en Swaddles. 

Bibs Nederland PR

Interieur architect Marjanne
van Donselaar

  • contentshoot t.b.v. website & social media
  • beeldplan & fotografie 

Maak van je business een beleving een story die je graag wilt vertellen. Vandaag de dag gaat het om een totaalconcept die je presenteert om hiermee ook je ideale klant  aan te trekken. 

Waneer je een sterk onderscheidend merk wilt creëren, is het belangrijk dat de klantbeleving matcht met de beelden die je uitstraalt. Voor Marjanne van Donselaar Interieurarchitect verzorgden wij het complete beeld concept en fotografie plan. 

Alles met als doel om met een  prachtige website & social media content aan te sluiten op haar story.

Het merk Marjanne van Donselaar Interieurarchitectuur komt hiermee écht tot leven. 

marjanne van donselaar

Leaf animal care website

Leaf animal care
  • webdesign 
  • beeldplan & fotografie 
  • styleguide social media 
  • nieuwbrief template & marketing 

In mei 2021 lanceerden wij de rebranding en website van LEAF ANIMAL CARE. Het uitgangspunt: het merk in een onderscheidend jasje steken, daarnaast een kleuren toevoegen aan de styleguide die het merk meer impact zal geven onder de doelgroep. 

We zijn niet alleen aan de slag gegaan met het website design, social media, content creatie en de merkbelofte, vormgeving nieuwsbrief maar we hebben ook de producten gefotografeerd.

Alles met het doel om meer zichtbaarheid en impact te creëren onder de doelgroep van honden en paardenliefhebbers. 

Leaf Animal Care

Membrasin

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video
  • Social Media Content
  • Video content 

In 2020 besloot Membrasin samen met Boon the agency haar merkidentiteit scherper neer te zetten en een heldere positionering te kiezen, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Samen vormt dit het startpunt voor alle toekomstige branding- en marketinguitingen.

Leaf animal care

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Beeldplan & Fotografie
  • Social Media Content
  • Website 
  • Social Advertising strategie 

In 2021 besloot LEAF Animal Care samen met Boon the agency haar positionering scherper neer te zetten, inclusief een merkconcept en nieuwe pay-off. Alles met als doel meer impact te maken onder de doelgroep.

We zijn samen gestart met onze befaamde strategische sessie, waarbij we al snel tot een concreet plan kwamen om Leaf animal care (een biologische voedingssupplementen-lijn voor honden en paarden) in de markt te zetten.. De producten van Leaf animal care zijn puur en eerlijk met minimale belasting voor mens, dier en milieu.

Stroomberg
makelaardij

  • Rebranding 
  • Visual Identity
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Beeldplan & Fotografie
  • Social Media Content
  • Social Media Advertising
  • Regionale PR

In 2021 besloot Stroomberg Makelaardij  samen met Boon the agency haar merkidentiteit scherper neer te zetten en een heldere positionering te kiezen, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Samen vormt dit het startpunt voor alle toekomstige branding- en marketinguitingen.

Sport 2000

 

  • Brandstory 
  • (Instore)Video
  • Influencer marketing
  • Online campagnes inhakend op de instore retail campagnes

In 2019 besloot Sport 2000 samen met ons haar internationale merkidentiteit te vertalen naar een heldere positionering voor de Nederlandse markt. Video vormde het startpunt voor onze samenwerking. 

Personal Branding
Samantha

Personal Branding houdt in dat je jouw unieke kwaliteiten en vaardigheden toont, in combinatie met jouw persoonlijkheid, dat je authentiek blijft en communiceert, dat je vertrouwen uitstraalt en een reputatie opbouwt op een consistente manier.

“Karin is een echte vakvrouw met ontzettend veel kennis op online gebied. Of het nu gaat over een product, een merk of over een persoon, zij weet tot een mooi plan te komen en ondersteunt waar nodig van begin tot eind. Ze is heel creatief, denkt mee met de klant en gaat alleen voor het beste resultaat! En dan is het ook nog eens een plezier om met haar te werken :)”.

– Samantha – directeur Health Company

 

Personal Branding gaat om een ‘total package’, net zoals een merk, denk hierbij aan het magazine Linda of een Michelle Obama. Het gaat om je waarden, om jouw visuele communicatie (welke afbeelding gebruik je), jouw tone of voice (schriftelijk/verbaal), gebruik van (kern)woorden, welke kleding je draagt, de uitstraling van je persoonlijkheid, leiderschap en imago.

Kortom, het gaat helemaal over JOU! Wie je bent, wat je doet, welke oplossingen jij aanbiedt en op welke manier. Om een sterk merk te creëren is het allereerst belangrijk om je sterke, onderscheidende punten in kaart te brengen. 

Gedurende dit personal branding traject zal dit steeds duidelijker voor je worden waardoor je jezelf als een ijzersterk brand neerzet.

Promensil
Overgang

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Beeldplan & Fotografie

Branding bureau Boon the agency helpt Promensil met het aanscherpen van haar merkpositionering. Door deze stap kan het merk haar missie nog beter volbrengen: een positieve bijdrage leveren aan de wereld van de overgang.

 

Beate Ushe

Beate Ushe
  • Concept
  • Online Campagne
  • Campagne website
  • Social Campagne
  • Persbericht 

ONLINE CAMPAGNE: DE MEEST VERLEIDELIJKE MAN VAN NEDERLAND & BELGIE 

Naar aanleiding van de Fifty Shades of Darker film vroeg Beate Ushe ons een concept te bedenken waar menig vrouwenhart sneller van ging kloppen.

Want tja, Christian Grey, dan zeg je ook wel wat. Hij is knap, charismatisch en de ultieme verleider. Wij bedachten voor Christine le Duc Nederland en Pabo Vlaanderen het concept: de meest verleidelijke man van Nederland & België. 

Klik hier om de video met Kim Feenstra te bekijken! 

 

Fysiq Vision
Veenendaal

  • Rebranding logo
  • Social Media Advertising
  • Website ontwerp, vormgeving & bouw
  • Nieuwsbrief vormgeving
  • Persona’s ontwikkeld
  • Beeldplan & Fotografie 

Fysiotherapie van Fysiq Vision zorgt ervoor dat jij je weer helemaal fit voelt! Naast het feit dat de fysiotherapeuten je kunnen helpen om weer helemaal de oude te worden, helpen ze je ook om de nieuwe, nog fittere jij te worden! 

Een mooie boodschap die we via de website wilde uitdragen. Gezamenlijk hebben we  persona’s ontwikkeld om de beste social advertising campagnes te doen en ontwikkelde we een website met een mooi interaction design en de allerlaatste technologische snufjes zoals een whatsapp functie. 

Sans Soucis
Beauty

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Social Media Advertising
  • Website ontwerp, vormgeving
  • Nieuwsbrief vormgeving
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video content
  • PR & influencer marketing

 

Echt impact maken als Beauty merk, kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en welke rol je wilt spelen in de beauty routine van een vrouw. 

Ladival
Zonnebrand

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Social Media Advertising
  • Nieuwsbrief vormgeving
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video content
  • PR & influencer marketing

Wij creëerden en always-on strategie om meer beleving te creëren rondom het zonnebrandmerk Ladival, in plaats van product focused communicatie.

 

Artsen zonder grenzen

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Social Media Advertising
  • Nieuwsbrief vormgeving
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video content
  • PR & influencer marketing

Vraag van Artsen zonder Grenzen duidelijk: ‘hoe maak ik een video met mijn smartphone?’.

Gerealiseerd:
De cursusdag is gegeven aan een groep mensen van verschillend niveau. Zowel producers, artsen als copywriters konden genieten van mooie praktische tips zoals editing, cliff hanger cq. aantrekkelijkheid en effectiviteit. 

 



Arnold Groos
Auteur

  • Website Vormgeving & Bouw
  • Vormgeving Ebook
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video 

Arnold Groos schreef het boek “Therapie voor ouders”. Alle ouders weten dat opvoeden een uitdaging kan zijn. 

Opvoeden verandert je leven. Wat vaak over het hoofd wordt gezien is dat ouders goed voor zichzelf moeten zorgen. Dit boek helpt ouders om weer in hun kracht te komen. 

Het boek staat vol praktische voorbeelden van ouders die ik heb geholpen met therapie. Vele jaren ervaring en verkregen wijsheid zijn gevat in dit boek. 

XT luis

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie 
  • Merkidentiteit 
  • Merkbelofte
  • Brandstory 
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video

Echt impact maken als hoofdluis merk, kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en waar de doelgroep zich bevindt.

Wij creëerden een always-on strategie om meer beleving te creëren rondom het anti hoofdluizen middel XT luis, in plaats van product focused communicatie.

Biodroga
Beauty

  • Merkpositionering
  • Merkstrategie
  • Merkidentiteit
  • Merkbelofte
  • Brandstory
  • Social Media Advertising
  • Website ontwerp, vormgeving
  • Beeldplan & Fotografie
  • Video’s B-t-B

 

Biodroga is een Duits huidverzorgingsmerk in het hoogste segment. Het merkt wordt verkocht online, via schoonheidsspecialisten en drogisterijen. Het merk had behoefte aan een duidelijke positionering, naamsbekendheid en een imago gericht op de Nederlandse markt.

Jeugd
praktijk
Groos

 
  • Website ontwerp, vormgeving
  • Beeldplan & Fotografie
  • Social Media Content
  • Social Media Advertising 

Hulpverlening voor kinderen. Wij werken vanuit het principe dat ouders en kinderen veerkrachtig zijn en dat zij meestal heel goed in staat zijn om de regie te voeren over hun eigen problemen.

Als Jeugdpraktijk creëer je vertrouwen bij ouders door een overzichtelijke website te creëren en de fotograaf je verhaal te laten vertellen.